او می‌گوید دوستانی که با مردی که تست اومیکرون مثبت شده بود به یک گردهمایی انیمه رفتند نیز مریض شدند.

[ad_1]

تصویرافراد لباس پوش در مرکز همایش جاکوب کی جاویتز در شهر نیویورک در نوامبر.  20 برای یک کنفرانس سه روزه انیمه.  از روز قبل شروع شده بود.
اعتبار …کنا بتانکور / خبرگزاری فرانسه – گتی ایماژ

این مرد به مقامات بهداشتی ایالت خود گفت: حدود 15 نفر که در یک کنوانسیون انیمه در نیویورک با مردی از مینه سوتا که بعداً مشخص شد دارای نوع Omicron است شرکت کرده بودند نیز تست کرونای آنها مثبت بوده است. مشخص نیست که آیا هر یک از این موارد مربوط به نوع Omicron است یا خیر.

این مرد گفت که دوستانش – یک گروه حدودا 30 نفره – از سراسر کشور برای این مراسم آمده بودند که در نوامبر آغاز شد. 19. او به مقامات گفت: حدود نیمی از آنها نیز بعداً آزمایش ویروس را مثبت کردند.

در مقامات گفتند که مرد کاملاً واکسینه شده بود و چند هفته قبل از برگزاری کنوانسیون یک تقویت کننده دریافت کرده بود. او از علائم خفیفی که مدت کوتاهی پس از آن شروع شد، بهبود یافته است کنوانسیون به پایان رسید و نام و اطلاعات تماس چند تن از گروه خود را در اختیار مقامات بهداشتی قرار داده است. از آنجایی که دوستان در ایالت های دیگر زندگی می کنند، اسامی آنها به ادارات بهداشت آن ایالت ها ارسال شد. جزئیات پرونده آنها مشخص نیست.

مورد مرد مینه‌سوتا جزو اولین گزارش‌های Omicron در ایالات متحده بود و احتمال نگران‌کننده‌ای را برای مقامات بهداشتی ارائه کرد: شاید کنوانسیون انیمه که ده‌ها هزار نفر را به مدت سه روز به مرکز همایش‌های Jacob K. Javits کشاند، حاملی برای انتشار نوع جدید بوده‌اند، که دانشمندان نگرانند ممکن است بتواند سریع‌تر از هر گونه دیگری منتشر شود؟

کتی کومو ثابتی، مدیر بخش اپیدمیولوژی کووید در وزارت بهداشت عمومی مینه سوتا، پس از اطلاع از اینکه این مرد در یک کنگره بزرگ در نیویورک شرکت کرده است، گفت: «به نوعی رفتم، وای، خوب، این داستان ما را تغییر می دهد. . این تصویر چیزی را که ما با آن سر و کار داریم تغییر می دهد.”

این مرد به مقامات گفت، در کنفرانس Anime NYC، که بر روی یک سبک انیمیشن محبوب که در ژاپن نشات گرفته بود، متمرکز شد، شرکت کنندگان نسبتاً در مورد پوشیدن ماسک موافق بودند. او گفت، اما برخی از اتاق ها بسیار شلوغ بودند، با ظرفیت، و جمعیت شانه به شانه ایستاده بودند.

طبق وب‌سایت کنوانسیون، شرکت‌کنندگان در کنگره باید مدرکی ارائه می‌کردند که حداقل یک واکسن دریافت کرده‌اند و باید ماسک بزنند. قوانین اجازه ورود “بلافاصله پس از” اولین دوز را می دادند. به نظر می رسد که افراد دو هفته پس از دوز دوم واکسن دو دوز، محافظت کامل از واکسیناسیون دارند.

خانم “زمان نشان خواهد داد که چقدر بزرگ می شود.” کومو سابتی گفت. سخت است که بگوییم این یک پخش کننده فوق العاده است. مطمئناً ما نگران این هستیم.”

مقامات هشدار دادند که هنوز چیزهای زیادی ناشناخته باقی مانده است: این مرد و دوستانش ممکن است در مکان‌های دیگر – در رستوران‌ها، هتل‌ها یا مکان‌های دیگر در طول سفرشان یا در زمان دیگری آلوده شده باشند.

با این حال، چشم انداز مجموعه ای از موارد، سؤالات جدیدی را در مورد قابلیت های تشخیص ویروس کشور و محدودیت های تلاش های ردیابی تماس آن، که از شروع همه گیری ناهمگون و محدود بوده اند، ایجاد کرد.

مایکل اوسترهولم، مدیر مرکز تحقیقات و سیاست بیماری های عفونی در دانشگاه مینه سوتا، گفت که با توجه به منابع ضعیف آنها و عدم همکاری عمومی مردم با محققین، نگران توانایی ردیابی تماس بخش های بهداشت در سراسر کشور است. او گفت که همچنین نگران کننده تعداد کم مواردی است که برای نوع Omicron در حال آزمایش هستند.

او گفت: “بسیار به سرعت شاهد تعدادی از موارد Omicron در سراسر کشور در بسیاری از مکان‌ها خواهیم بود، همانطور که در مینه‌سوتا دیده‌ایم.”

پس از اینکه مقامات مینه‌سوتا متوجه شدند که شرکت‌کننده در کنفرانس نسخه Omicron را دارد، به اداره بهداشت شهر نیویورک اطلاع دادند. مقامات بهداشتی شهر گفتند که شروع به ارسال پیامک و ایمیل به ده ها هزار نفر از شرکت کنندگان در همایش انیمه کرده اند و از آنها خواسته اند آزمایش بدهند.

دکتر. تد لانگ، که بر برنامه ردیابی تماس شهر نظارت می کند، گفت که تاکنون از پنج مورد مثبت در میان ساکنان شهر نیویورک که در کنوانسیون انیمه شرکت کرده اند آگاه بوده است. اما او گفت که هنوز مشخص نیست که آیا این افراد به Omicron یا دلتا آلوده شده‌اند یا اینکه کنفرانس محلی است که آنها در آن بیمار شده‌اند.

“ما شواهدی مبنی بر انتقال گسترده در این کنوانسیون پیدا نکردیم.” آدام شریر، سخنگوی برنامه ردیابی تماس شهر نیویورک، Test and Trace Corps، در ایمیلی نوشت.

به گفته سخنگوی مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری، ادارات بهداشت مینه سوتا و نیویورک سیتی در ردیابی هر موردی کمک می کنند، اما جزئیات هنوز صبح شنبه در دست بررسی است. محققان بیماری CDC صبح شنبه یک کنفرانس تلفنی با مقامات ادارات بهداشت محلی برگزار کردند.

در حال حاضر CDC او گفت که به افرادی که در این کنفرانس شرکت کرده‌اند توصیه می‌کند در صورت مواجهه با یک فرد بیمار یا علائمی در آنها آزمایش کووید بدهند. متخصصان بیماری‌های عفونی می‌گویند که اولین مورد Omicron که به کنوانسیون انیمه مرتبط است احتمالاً در مینه‌سوتا شناسایی شده است، زیرا بخش بهداشت آن ایالت دارای یک سیستم توالی ژنومی قوی است و نه لزوماً به این دلیل که بیمار مورد شاخص اصلی بود.

سازمان دهندگان این کنوانسیون تاکید کردند که مشخص نیست این مرد کجا به ویروس مبتلا شده است.

کلی کامبانی، رئیس رسانه LeftField، که کنفرانس را سازماندهی کرد، گفت: “او فقط یک نفر بود که در رویداد ما حضور داشت.” “هیچ مورد انبوه دیگری از رویداد ما گزارش نشده است، و اکنون دو هفته از پایان کنوانسیون گذشته است.”

[ad_2]

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما