اولین گوشی Redmi با صفحه نمایش 2K

[ad_1]

روآرو- انتظار می رود که شیائومی به زودی صفحه نمایش 1440p 2K را برای این گوشی هوشمند معرفی کند Redmi این اپلیکیشن را به خط مقدم و شناخته شده در دنیای تکنولوژی خواهد آورد سایت های چت دیجیتال مطرح شد.

به گزارش فرارو، سایت دیجیتال چت، یکی از مجریان مشهور پخش، مطلب کوتاهی را در حساب شبکه اجتماعی خود منتشر کرده است که نشان می دهد اولین گوشی 2K Redmi در آینده ای نزدیک عرضه خواهد شد. در گذشته تصور می شد که این گوشی باید باشد Redmi K50 ممکن است از چنین نمایشگری استفاده شود، اما همان رادیو قبلا گفته بود که این گوشی های هوشمند به چنین نمایشگری مجهز نخواهند شد. بنابراین گوشی آینده از این نوع که با صفحه نمایش 2K عرضه خواهد شد، هنوز مشخص نیست.

اولین گوشی با صفحه نمایش 2K Redmi

از طرفی می دانیم که استفاده از چنین صفحه نمایش هایی می تواند هزینه تولید را افزایش دهد و این به معنای افزایش قیمت این گوشی جدید خواهد بود. این می تواند کمی جالب باشد زیرا Redmi روی ارائه تلفن های مقرون به صرفه کار کرده است. گوشی های پرچمدار سری ما 11 شیائومی (Mi 11 و بالاتر) اکنون با صفحه نمایش 2K عرضه می شود. در واقع این ویژگی با گوشی های پرچمدار مرتبط است، بنابراین اگر ردمی بخواهد از چنین صفحه نمایشی استفاده کند، این دستگاه ها باید قیمت بالایی داشته باشند.

پرچمدار فعلی این برند می باشد Redmi K40 Pro مطابق با Mi 11X Pro همچنین در هند فروخته می شود، اگرچه دستورالعمل های خاصی در هر بخش وجود دارد، اما به صفحه نمایش 1080p مجهز است. بنابراین این اولین بار است که گوشی Redmi دارای صفحه نمایش 2K است. از سوی دیگر استفاده از نمایشگر 2K در گوشی های ردمی نیز حکایت از استقلال روزافزون این برند از شیائومی دارد. از آنجایی که گوشی‌های ردمی در جایگاه تلفن‌های همراه بیشتر می‌شوند، احتمالاً محصولات رده بالای شیائومی را نیز به فروش خواهند رساند. Redmi اعلام کرده است که به زودی از مدل های مختلف محتوای MIUI برای گوشی های خود استفاده می کند تا آن را از مدل های سری شیائومی متمایز کند.

اولین گوشی با صفحه نمایش 2K Redmi

با این خبر می توان مطمئن بود که گوشی Redmi K50 سرمایه گذاری جدید این شرکت در زمینه گوشی های رده بالا و سازندگان در چین نخواهد بود.مشخصات گوشی های رده بالا در این لیست قرار نخواهد گرفت. سری ردمی K50. . به نظر می رسد این شرکت که قبلا به عنوان گوشی های ارزان قیمت و ارزان قیمت شناخته می شد، تعریف روشنی از گوشی های پریمیوم دارد و شاید مدت زیادی از این مفهوم جدید مطلع نباشیم. با این حال به نظر می رسد در روزهای آینده بتوان اطلاعات بیشتری را در سطح فازی و بالا توسط گوشی دریافت کرد.

منبع: gizmochina

ترجمه: مصطفی جرفی فرارو

[ad_2]

Tiana Fitzpatrick

دوست حیوانات در همه جا. متخصص موسیقی برنده جایزه. کافه قهوه. ارتباط دهنده. کاوشگر. متعصب الکل

تماس با ما