اولین پروژه مرکل در دوران بازنشستگی را اعلام کرد

[ad_1]

آنگلا مرکل، پس از 16 سال صدراعظم آلمان، تنها دو روز پس از استعفا، خود را برای شغل بعدی خود آماده می کند و بیت باومن، دستیار سابق وی، با نوشتن لیستی از پست های سیاسی خود از سمت خود اعلام کرده است. کردن.

به گزارش دیلی میل، صدراعظم سابق آلمان، آنگلا مرکل، نامه ای با مشاور قدیمی خود، بیت باومن، خواهد نوشت. پیش از اعلام این خبر، مرکل در مورد برنامه های خود برای شغل پس از انتخابات توضیح بیشتری نداد.

باومن به اشپیگل گفت: «مرکل نمی خواست تمام زندگی اش را نشان دهد. او می خواهد تصمیمات مهم خود را در کلماتش توضیح دهد و به زندگی خود نگاه کند.

اگرچه باومن اغلب از انظار عمومی خارج است، اما از سال 1990 مشاور کلیدی رهبر سابق آلمان بوده و برخی از محبوب ترین سخنرانی های مرکل را در نویسندگی مشترک انجام داده است.

او افزود که هر دوی آنها قصد داشتند بدون کمک دیگران کتاب را برای خودشان بنویسند.

باومن گفت: “رئیس جمهور سابق آلمان و من متقاعد شده بودیم که اگر بخواهیم این کتاب را بنویسیم، این کار را به تنهایی انجام می دهیم، بدون داستان سرایی حرفه ای، بدون تاریخ و بدون روزنامه نگاری. طبیعت.”

تخمین زده می شود که تکمیل این پروژه دو تا سه سال طول بکشد.

مرکل پیش از کناره‌گیری از ریاست‌جمهوری در روز چهارشنبه، در مورد برنامه‌های خود برای دوره پس از انتخابات توضیح داد و به نویسنده چیماماندا آنگوزی آدیچی گفت که به نوشتن و سخنرانی خواهد پرداخت، اما ابتدا فکر می‌کند «هیچ کاری نکن و ببین». چه می شود اگر “.

مرکل به دنبال دوری از مشکلات خارج از حرفه سیاسی خود بوده است و دیدگاه های او در انظار عمومی و رسانه ها تنها انتخاب او را به رئیس جمهور محدود می کند.

در 8 دسامبر، مرکل به رئیس خود، اولاف شولتز، نیرو بخشید و او را تشویق کرد که به دنبال آنچه که او آن را «بهترین شغل» می‌خواند، ادامه دهد.

رسانه‌های اجتماعی آلمان در روز جمعه سوالاتی را در مورد اینکه چه کسی حقوق این کتاب را به دست آورده است، و اینکه مرکل در مورد تصمیم‌ها و مبارزات متعدد و پیامدهای آنها، از بحران مالی تا موج پناهجویان در سال 2015 و همه‌گیری اخیر، چه می‌تواند بگوید، مطرح می‌کند. گفت، تسا

[ad_2]

Mara Gomez

کارشناس توییتر متعصب موسیقی. جنرال الکل ماون. علاقه مندان به تلویزیون

تماس با ما