اولین نسخه بتا اندروید 12L برای گوشی های هوشمند پیکسل & زومیت منتشر شد

[ad_1]

شاید اندروید 12 یکی از هیجان انگیزترین دستگاه های دنیای سیستم عامل اندروید باشد، اما اکنون زمان آن رسیده است که آخرین نسخه را بررسی کنیم. هفته گذشته نسخه بتا اندروید 12L روی تبلت های لنوو راه اندازی شد. اما از امروز گوشی های پیکسل نیز می توانند از آن استفاده کنند. البته همانطور که می دانید نسخه های بتا نیز مشکلاتی دارند که احتمالا در آینده برطرف خواهند شد.

به گفته پلیس اندروید، اگر اندروید 12L شما نمی دانید، ما به طور خلاصه به شما می گوییم. این نسخه از اندروید (که قبلا با نام اندروید 12.1 شناخته می شد) یک سیستم عامل است که دستگاه های صفحه نمایش بزرگ را هدف قرار می دهد. اندروید 12L که به نظر می رسد انتخاب خوبی برای دستگاه هایی مانند تبلت ها و گوشی های تاشو باشد، این نوید را می دهد که ویژگی ها و عملکرد جدیدی را برای کاربران به ارمغان بیاورد. در واقع این سیستم عامل به گونه ای طراحی شده است که فضای بیشتری را در صفحه نمایش های بزرگ در خود جای دهد.

اندروید 12L

چنین ویژگی به معنای نمایش API های جدید برای توسعه دهندگان است. برای کاربران نیز، این بدان معناست که برنامه‌ها در نهایت می‌توانند از تمام فضای اضافی در صفحه‌های بزرگ استفاده بهتری کنند.

امروز گوگل اندروید 12L بتا 1 برای «دستگاه‌های پشتیبانی‌شده Pixel». اما پیکسل‌ها مطمئناً بهترین ابزار برای امتحان نیستند، زیرا صفحه‌نمایش کوچک‌تر آن‌ها تغییر چندانی نمی‌بینند. لازم به ذکر است که این نسخه از سیستم عامل که هفته گذشته برای Lenovo Tab P12 جالب، دوباره جدید به گفته گوگل، این نسخه «پیش نمایش برنامه نویس 1 ».

وقتی صحبت از تغییرات این نسخه به میان می‌آید، گوگل طرح‌بندی دو خطی را برای اعلان‌ها، بسته شدن صفحه‌ها و سایر ویژگی‌های فیزیکی مانور می‌دهد، اما برخی از آن‌ها از قبل توسعه داده شده‌اند. اگرچه نوار وظیفه جدیدی که در پیش نمایش مشاهده می شود جدید نیست، اما عملکرد آن اکنون باید تغییر کند.

همانطور که از ابتدای سال امیدوار بودیم، ویژگی “App Pairs” به Android 12L Beta 1 رسیده است. این ویژگی جایگزین “Split Screen” است که برای چندوظیفه ای استفاده می شد.

اندروید 12L

توسعه دهندگان باید در نظر داشته باشند که Android 12L Beta 1 اکنون کامل شده است، بنابراین می توانید شروع به آزمایش برنامه های مختلف و ویژگی های آنها کنید. گوگل اطلاعات مفیدی در مورد مفاهیم این قابلیت، از دستورالعمل‌های نحوه استفاده از طراحی محتوای صفحه بزرگ برای ویژگی‌های WindowManager و Jetpack در اختیار توسعه‌دهندگان قرار داده است. فایل تمام‌شده چاپ شده است تا به شما کمک کند برنامه‌ای عالی برای صفحه‌های بزرگی که می‌توانید استفاده کنید طراحی کنید.

مقاله مرتبط:

پس زمینه پویا 12 لیتری باید Monet/Device You را به چندین دستگاه غیر پیکسلی بیاورد. اما در حال حاضر، در نسخه بتا منتشر شده فقط برای پیکسل، تشخیص آن سخت است.

هر گوشی هوشمندی که توسط نسخه جدید اندروید 12L پشتیبانی می شود تا حدودی سردرگم شده است. گوگل تایید کرده است که پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو به این دستگاه های جدید دسترسی نخواهند داشت، اما به زودی این سیستم عامل برای آنها منتشر خواهد شد. در حال حاضر فقط Pixel 3a / XL، Pixel 4 / XL، Pixel a4 / 5g، Pixel 5 و Pixel 5a پشتیبانی وجود دارد.

اگر می خواهید در مورد اندروید 12L در صفحه نمایش کوچک بدانید، می توانید به سایت برنامه اندروید بتا رفته و آن را در دستگاه خود دانلود کنید. توسعه دهندگان و علاقه مندانی که دوست دارند چهره ای از آن داشته باشند، بهتر است این کار را با استفاده از شبیه ساز اندروید انجام دهند.

[ad_2]

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما