اینستاگرام قبلاً اعلام کرده بود که به دنبال بهبود توانایی خرید عناوین از تولیدکنندگان محتوا است. اکنون به نظر می رسد که این ویژگی ها در حال آزمایش هستند، زیرا یک گزینه پرداخت درون برنامه ای جدید به اشتراک های اینستاگرام به برنامه اپ استور خود اضافه کرده است.
شرکت «Sensor Tower» اعلام کرد که پس از بررسی دادههای اپلیکیشن اینستاگرام در اپ استور اپل، مشخص شد که از اول نوامبر (۱۰ آبان) گزینه جدیدی برای خرید درونبرنامهای به نام اشتراکهای اینستاگرام به قیمت ۴.۹۹ دلار به همراه داشته است. فروشگاه App ایالات متحده. دو روز بعد، در 3 نوامبر، یک گزینه دیگر با قیمت 0.99 دلار به لیست اضافه شد.
Sensor Tower میگوید که تاکنون، تنها گزینههای خرید درون برنامهای در اینستاگرام با نشانهای اینستاگرام مرتبط بودهاند. این توکنها آیتمهای مجازی هستند که طرفداران میتوانند با قیمتی بین 0.99 تا 4.99 دلار خریداری کنند و از تولیدکنندگان محتوای مورد علاقه خود حمایت کنند.
اینستاگرام معمولاً ویژگی های جدید خود را ابتدا با گروه کوچکی از کاربران امتحان می کند و سپس آن ها را در اختیار همه کاربران قرار می دهد. بنابراین، روند ثبت نام باید به زودی برای تولیدکنندگان آمریکایی باز شود. این رابطه به دنبال ایجاد بستری جذاب برای تولیدکنندگان محتوا با ابزارهایی مانند ثبت نام و حتی NFT است.
ایده خرید اشتراک از سازندگان محتوا این است که کاربران با پرداخت هزینه ماهانه به محتوایی که تولیدکنندگان محتوا دوست دارند دسترسی داشته باشند. این شرکت همچنین در حال کار بر روی یک ویژگی تابستانی مشابه به نام Exclusive Stories است که به کاربران امکان می دهد با خرید یک عنوان داستان های منحصر به فرد را مشاهده کنند.
اینستاگرام در رقابت برای جذب توسعه دهندگان تنها نیست. بسیاری از شرکت ها از جمله تیک تاک، اسنپ، پینترست، یوتیوب و توییتر رویکرد مشابهی را در پیش گرفته اند. توییتر اخیرا پلتفرم اشتراک خود را با نام Super Follows راه اندازی کرده است.