امباپه نباید با این بازیکنان مشکلی داشته باشیم

[ad_1]

به گزارش “بازی 3″، پاری سن ژرمن موفق شده لیونل مسی را در نقل و انتقالات تابستانی برای تکمیل فهرست ستاره های خود به خدمت بگیرد.

آنها علاوه بر مسی، سرخیو راموس و جانلوئیجی دوناروما را نیز به عنوان بازیکن آزاد به خدمت گرفته اند تا حداقل یک ستاره بزرگ در هر حرفه ای داشته باشند.

با این حال، این تیم با برخی از رقابت های این فصل دست و پنجه نرم کرده است و نتوانسته است نمایش های مورد نیاز را ارائه دهد.

امباپه در پاسخ به سوال ها به وبسایت رسمی پاری سن ژرمن گفت: اکنون خوشحالیم زیرا هر تیمی می خواهد برنده شود. البته بعد از بازی وقتی آنالیز را می بینیم به خود می گوییم که می توانیم قبل از سوت پایان بازی به خوبی به نقش بازی دست پیدا کنیم. ما همچنین می دانیم که نباید در برخی بازی ها با برخی از این بازیکنان مشکل داشته باشیم.

ستاره فرانسوی افزود: اما ما از همه چیز خوشحال و هیجان زده هستیم و این چیزی است که ما را بیشتر متحد می کند. این پیروزی ها از کسی ربوده نشده است. ما سخت کار کرده ایم تا همه آنها را با هم ببریم و این نشان می دهد که اراده زیادی داریم.”

او درباره بازی این هفته مقابل تیم سابقش موناکو گفت: این یک بازی بسیار خاص است. اول اینکه بازی مهمی در لیگ فرانسه است. و موناکو تیم خوبی است که می داند چگونه بازی های بزرگ انجام دهد. البته برای من خاص بود چون مدت زیادی در این تیم بازی کردم و دوستانی در آنجا دارم. اما وقتی در PSG هستید، جایی برای این احساس وجود ندارد. شما باید برنده شوید و به همین دلیل است که من تمام تلاشم را برای کمک به تیم انجام می دهم.

امباپه در مورد شرایط لیگ فرانسه که بدن را بسیار قوی توصیف کرد، گفت: این لیگ سخت و فیزیکی است. در هر تیم وزن زیادی وجود دارد و بازیکنان به دنبال سقوط بدن هستند. بازی در لیگ آسان نیست. من فکر می کنم برای پاری سن ژرمن پیدا کردن رابطه مهم است، به خصوص که ما افراد جدیدی داریم که با لیگ آشنا نیستند. مدتی طول می کشد تا شرایط بهتر شود، اما ما در مسیر درستی هستیم.

[ad_2]

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

تماس با ما