اعتصاب به تجارت خارجی

[ad_1]

در دومین روز هفته، بازار سهام در دستان رکود سقوط کرد. بانک آمریکایی که در ابتدای روز با توجه به حرکت معامله گران روز شنبه توانست به قیمت نزدیک به 30 هزار و 500 تومان برسد، بلافاصله با فروش و حمایت 30 هزار و 200 مواجه شد. تومان قبل از ساعت 14 پاییز. تحلیل عملکرد معامله گران در پایان شنبه شب نشان داد که دلار در این بازارها می تواند به 30 هزار و 400 تومان هم برسد.

به گزارش دنیای اقتصاد، وقتی معامله گران فکر می کنند با این تلاش می توانند دلار آمریکا را در روز یکشنبه سریعتر رشد کنند، اتفاق متفاوتی در بازار می افتد و فروشندگان می توانند تلاش کنند.

پس از از بین رفتن حمایت 30 هزار و 200 تومانی، خرید و فروش های اضافی تا ساعت 16 انجام شد و در نهایت دلار به مرز 30 هزار تومان رسید. قیمت شنبه ها 400 تومن کمتره. اگر دلار تا مرز 30 هزار تومان افت کند، به محدوده 29 هزار و 200 تومان برمی گردد.

خوش بینی به بحث هسته ای

به گفته معترضان، یکی از دلایل فشار بر دلار، تقاضای بسیاری از سرمایه گذاران درباره ظهور مذاکرات هسته ای است. برخی از بازرگانان به نقل از الجزیره گزارش دادند که توافقی بین ایران و مذاکره کنندگان حاصل شده است. شاید برای پیش‌بینی خیلی زود باشد، اما دیروز اقتصاد از اخبار بهتر شنید و مثلاً سخنان وزیر خارجه آلمان را که گفت موفقیتی در مذاکره برای احیاء وجود ندارد، دنبال نکرد. شورای امنیت سازمان ملل. برخی از منتقدان پیشنهاد کرده‌اند که سرمایه‌گذاران بزرگ ممکن است اطلاعات تجاری داشته باشند که دیگران از آن اطلاعی ندارند.

مبادلات مالی و سودآوری

دیگر گروه های مخالف معتقدند که رکود اقتصادی دیروز ارتباط مستقیمی با مذاکرات وین ندارد. به نظر آنها، بازار تا هفته گذشته با افزایش 5 درصدی نرخ رشد کرده است.

با این حال، با کمرنگ شدن هیجان، برخی از معامله گران شروع به استفاده از خریدهای قبلی خود کردند و با هیجان فروش این هفته که شروع کردند، ارزهای آمریکا کاهش یافتند. در این مورد، معنای مداوم حمایت از بازیگران کلیدی است. اگر بازار در مرز 30 هزار تومانی حمایت شود، این افزایش دوباره وارد بازار می شود و تلاش می کنند تا وضعیت مالی آمریکا را به بالای کانال 31 هزار تومانی برسانند.

وی یکی از دلایل ریزش دلار را این بود که هفته گذشته چندین بار از مرز 31 هزار تومانی عبور نکرد.

مزایای بودجه در مورد تفاوت دلار اعمال می شود

برخی از مخالفان معتقدند که تراز پرداخت ها منجر به کاهش ارزش دلار شده است. برخی از آنها گفتند که هزینه های دولت در سال های آینده افزایش چندانی نخواهد داشت و این امر زمینه را برای چشم انداز مالی کمتر فراهم می کند.

همچنین حذف ارز 4200 تومانی در بودجه 1401 از نگاه برخی سرمایه گذاران می تواند زمینه ساز افزایش ارزش بازار شود. به نظر می رسد بازار در روزهای آینده در حال بررسی ارز و بررسی تاثیرات آن بر قیمت دلار باشد. حداقل روز یکشنبه، قوانین پایتخت نظر کارگران خارجی را برای کاهش بیشتر نرخ ها گرفت. با کاهش ارزش دلار، سکه امامی نیز کاهش یافت و به 13 میلیون تومان رسید. کاهش ارزش سکه با دلار همخوانی ندارد و این موضوع باعث شده تا برخی معامله گران نسبت به سقوط اسکناس های آمریکا تردید داشته باشند.

[ad_2]

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

تماس با ما