اشتراک گذاری دوره کاربردی زبان انگلیسی سایرا & با طعم رقابت یاد بگیرید

[ad_1]

بسیاری از خدمات آفلاین و آنلاین در دو سال اخیر رشد کرده اند و صنعت آموزش نیز از این امر عقب نمانده است. اپلیکیشن زبان انگلیسی سایرا یکی از دوره های آنلاین زبان است که در ادامه به بررسی آن می پردازیم.

چالش‌های زیادی در هر سه حوزه توسعه اپلیکیشن، یادگیری آنلاین و آموزش زبان وجود دارد، بنابراین اگر اپلیکیشنی می‌خواهد متمایز باشد و چندین کاربر داشته باشد، باید حداقل باشد. اپلیکیشن Saira English وارد بازی شده است.

گیمیفیکیشن یا بازی سازی در آموزش به افراد کمک می کند تا موضوعی را از طریق بازی یاد بگیرند. آنچه در اپلیکیشن آموزش انگلیسی سایرا مشاهده می شود نیز از این مدل استفاده می کند و رقابتی را بین کاربران مختلف ایجاد می کند. در واقع این اپلیکیشن توانسته است محتوای آموزشی سنتی را در قالب های جدید ارائه دهد.

همانطور که در بازی تجربه می کنید، روزانه الماس های زیادی بدست می آورید و با یادگیری هر مرحله، امتیازهای زیادی کسب خواهید کرد. در قسمت User League می توانید امتیازات خود را با دیگران مقایسه کنید و همچنین برای اسامی برتر جدول با سایر کاربران رقابت کنید.

الماس بلیط شما برای ورود به یک کلاس جدید است و به کاربران هر بیست و چهار ساعت یک الماس داده می شود. هر درس به موضوع خاصی می پردازد و سعی می کند هر چهار زبان (خواندن، نوشتن، گوش دادن و صحبت کردن) کاربر را تقویت کند. البته قبل از شروع دستورالعمل باید در آزمون شرکت کنید تا امتیاز خوبی برای نمره خود بگیرید.

رابط کاربری دوره اپلیکیشن انگلیسی سایرا ساده اما بی رنگ یا تکراری است که خود به کاربر کمک می کند تا تجربه بهتری داشته باشد. برنامه درسی نیز به نوعی ایجاد شده است و ممکن است با دیدن آن به یاد بازی های موبایل بیفتید.

یادگیری بدون اندازه گیری نتایج بی فایده است و به همین دلیل این اپلیکیشن بخشی را نیز در اختیار کاربران قرار می دهد تا داده ها و مزایای دوره های مورد مطالعه را با جزئیات و عکس مشاهده کنند. نمودارهای عنکبوتی در این مقاله به کاربران کمک می کند تا مهارت های مختلف را متعادل کرده و تمرینات خود را با نقاط قوت و ضعف خود تنظیم کنند.

به طور کلی می توان گفت که سایر اپلیکیشن های کاربردی زبان انگلیسی دارای مزیت هایی هستند و می توانند برای زبان آموزان موثرتر باشند.

انگلیسی دیگری یاد بگیرید
  • انگلیسی دیگری یاد بگیرید
  • قیمت: رایگان با درون برنامه پولی
  • سازنده: ارائه توسط مهام هیرکان
  • سیستم عامل: اندروید
  • ظروفحجم: 15 مگابایت

دانلود

کافه بازار
مایکت

[ad_2]

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

پاربرگ سایت

تماس با ما