استراتژی های مورد استفاده در خرید نرم افزار & نرم افزار حسابداری آنالوگ & زومیت

[ad_1]

نرم افزار حسابداری پیشرفته قیاس دارای دو مزیت سال ها پرداخت برای منعکس کننده علایق ده ها هزار کاربر و دانش و فناوری تیم ابزار طراحی قوی است. ERP تولید و در خط مقدم فناوری نرم افزار ملی است. علاوه بر این، پس از بررسی دقیق نیازهای صنایع مختلف، محصولات خود را بر اساس نیاز صنعت، خدمات، تولید، تعهد، دستاوردها و شرکت های مالی تقسیم بندی کرده است، می تواند پاسخگوی نیازهای کوچک و حتی یکنواخت باشد. در اصناف مختلف تخصص دارد. علاوه بر این می توانید از اپلیکیشن اندروید قیاس به عنوان اپلیکیشن مالی شخصی استفاده کنید. علاوه بر این، با استفاده از یک برنامه ساده گزارش فاکتور اندروید، به راحتی برای مشتریان خود در فروشگاه فاکتور ارسال کنید و به راحتی درآمد خود را روزانه، ماهانه و سالانه گزارش دهید..

با توجه به اینکه نرم افزار حسابداری یکی از تخصصی ترین ابزارهای مورد استفاده شرکت ها و خرده فروشان می باشد، اهمیت دانستن زبان مورد استفاده در نرم افزارهای حسابداری کمک شایانی به انتخاب و خرید نرم افزار و حتی پس از آن می نماید، لذا نرم افزارهای حسابداری را می توان در این زمینه مقایسه کرد. . مقاله در مورد اصطلاحات و عبارات

سرور

سرور یک سیستم رایانه ای است که از سایر نرم افزارهای رایانه ای (و کاربران آنها) در همان رایانه یا رایانه دیگری پشتیبانی می کند. کامپیوتری که حاوی این برنامه است سرور نیز نامیده می شود.

در یک ترجمه قابل استفاده تر، سرور یک کامپیوتر یکپارچه است که بر خلاف سایر کامپیوترها، برای اهداف مختلف طراحی شده است. به عنوان مثال، کاربر می تواند از سرور برای ارسال و دریافت ایمیل، میزبانی وب سایت ها، کنترل نحوه دسترسی کاربران به شبکه، کامپایل نرم افزارهای مالی و غیره استفاده کند.

سرور کامپیوتر همیشه روشن است و همیشه وجود دارد، وقتی این دسترسی فقط در ناحیه شبکه داخلی باشد، آن را سرور زیر شبکه می نامیم و به این معنی است که تمام کامپیوترهای موجود در این شبکه توسط این کامپیوتر کار می کنند و کامپیوتر بیرون نیازمندی ها شبکه خود را با آن فراهم می کنند و سرور نقش آنها را در شبکه مشخص می کند، اما اگر شبکه را کمی گسترش دهیم و فکر کنیم که تمام نرم افزارهای کامپیوتری که به اینترنت متصل هستند، با گروه های بزرگ دارد. رایانه ها ما به طور مرتب سرورهای اینترنتی را که سرورهای اینترنتی نامیده می شوند، نظارت می کنیم که وظیفه ارائه اطلاعات مورد نظر شما در اینترنت را در هر زمانی از شبانه روز بر عهده دارند.

سرور فیزیکی سرور فیزیکی

سروری است که بدنه را در یک محل سازمان نگه می دارد و دارای حداقل مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری متناسب با کاربران نرم افزار حسابداری مورد استفاده می باشد.

سرور مجازی ماشین مجازی

یک سرور مجازی دقیقاً مانند یک سرور مستقل با همان سطح دسترسی کار می کند، با این تفاوت که می تواند به چندین سرور مجازی در یک یا چند سرور فیزیکی دسترسی داشته باشد. به عبارت دیگر از فناوری های مجازی سازی مانند VMware و با استفاده از ابزارهای قدرتمند و پیشرفته، یک سرور فیزیکی برای چندین سرور مجازی VM با اختلاف تقسیم می شود. هر سرور مجازی بسته به پیکربندی اولیه، مجموعه ای منحصر به فرد از دستگاه های سرور مانند پردازنده (CPU)، مامور اصلی رم، فضای هارد دیسک HDD، پهنای باند و به صورت ویژه و تضمینی ارائه می شود.

در ضمن اگر خواهان کارایی و امنیت بالای سیستم های نرم افزاری هستید، زمانی که تعداد کاربران همزمان زیاد است، بهتر است از سرورهای قدرتمند موجود در فروشگاه استفاده کنید. مانند: سرورهای آماده. HP یا سرورها فوق العاده میکرو و ….

پایگاه داده

پایگاه داده مجموعه ای از داده ها است که در جداول الگوهای منظم طبقه بندی می شوند. این جداول با وجود اینکه می توانند مستقل از یکدیگر باشند، همگی در هم تنیده شده اند.

سرور پایگاه داده سرور پایگاه داده

این یک سرور است که شامل پایگاه داده ای از این فایل ها است SQL Server نصب شد.

مصرف کنندگان

رایانه هایی که برای دسترسی به وب سایت یا سرویس نرم افزار حسابداری ویندوز به سرور متصل می شوند، کاربر نامیده می شوند. لازم به ذکر است که کاربران اغلب از نظر مشخصات سخت افزاری سرورها ضعیف هستند و اکثر اعمال توسط سرور انجام می شود.

برای استفاده از نرم افزار تحت وب در شبکه باید ارتباط شبکه ای بین کاربر و سرور برقرار شود. برای دستیابی به سرعت و عملکرد نرم افزار، استفاده از کابل شبکه در سمت سرور توصیه می شود.

برآورد پهنای باند مورد نیاز در سمت سرور و ترافیک شبکه به استفاده کاربر، درخواست های ترافیک و خط مشی ها بستگی دارد. بارگذاری ودانلود و … اما ترافیک شبکه معمولا در شرایط زیر تخمین زده می شود. آنچه برای عملکرد صحیح نرم افزار مهم است سرعت ارسال اطلاعات سمت سرور به کاربران و سرعت دریافت اطلاعات از کاربران می باشد.

در صورتی که کاربران (مصرف کنندگان) از نرم افزار از طریق اینترنت استفاده کرده و استفاده کنند آی پی sivپهنای باند مورد نیاز برای دسترسی به چندین بخش نرم افزار حداقل 1 است مگابیت بر ثانیه گزارش شده است.

تقلید

پشتیبان گیری

پشتیبان گیری یا پشتیبان گیری به کپی کردن داده ها در مکان دوم برای محافظت از آن هنگام خاموش بودن دستگاه اشاره دارد، برای مثال سخت افزار یا داده ها حذف نشده اند.

نرم افزار حسابداری تحت وب

یکی از بهترین پلتفرم ها برای استفاده نرم افزار حسابداری ، نرم افزاری مبتنی بر وب است. برای استفاده از نرم افزار وب کافی است به مرورگر اینترنت مانند گوگل کروم، فایرفاکس و غیره دسترسی داشته باشید. این نرم افزارها نیازی به نصب بر روی کاربران ندارند و در هر زمان و مکان و در هر دستگاهی با مرورگر اینترنت مانند تلفن همراه، تبلت، لپ تاپ و یا حتی تلویزیون قابل دسترسی هستند.smart..

نرم افزار حسابداری تحت وب آنها از یک سرور پایدار استفاده می کنند و با تغییر عملکرد یا تغییر سرور، این تغییرات برای همه کاربران شبکه جهانی وب اعمال می شود..

تقلید

نمونه ای از بهترین نرم افزار حسابداری تحت وب

نرم افزار حسابداری مقایسه جریان خرید، ذخیره سازی و فروش را با تمام نیازهای آن تسهیل می کند. یکی از مزایای بزرگ نرم افزار حسابداری مقایسه ادغام کامل سیستم ها و آزادسازی خودکار سیستم های حسابداری است. از دیگر مزایای این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد::

  • دارای نقاط شناوری است
  • دیدگاه ها و بررسی های قوی
  • انتشار اطلاعات مالی برای تدوین کتب حقوقی
  • سرعت و امنیت بالا
  • نصب اتوماتیک
  • اولین نرم افزار مالی یکپارچه با قابلیت اجرای همزمان در محیط وب تحت ویندوز و اندروید
  • دارای قفل نرم افزاری
  • آسان برای استفاده و آموزش کمتر مورد نیاز است

حسابداری آنلاین

نرم افزار حسابداری آنلاین این نرم افزار که به عنوان نرم افزار ابری نیز شناخته می شود، در قالب یک وب سایت و وب سایت در اختیار کاربران قرار می گیرد. با استفاده از نرم افزار آنلاین، می توانید امور مالی و مالی خود را در هر زمان و هر مکان مدیریت کنید.

در واقع نرم‌افزار مالی پشت وب‌سایت یا اندروید این است که سرور همچنان در مکان‌های مختلف قرار دارد و کاربران شرکت‌ها، سازمان‌ها و فروشگاه‌های مختلف با تنظیم و بازپرداخت حساب خود (وام مجوز نرم‌افزار) و استفاده از مرورگر اینترنت به یکدیگر متصل هستند. یا نرم افزار تحت اندروید شما متصل به سرور وب سرویس و API خدمات ارزش افزوده ای به نام خدمات ابری یا حسابداری آنلاین دریافت کنید.

دستورالعمل ها کلی است

در ادامه به برخی از عوامل افزایش کارایی و بهره وری نرم افزار و کاهش خطر امنیت ویژگی های سخت افزار سرور اشاره شده است که باید مورد توجه قرار گیرد.

  • یک کپی از پایگاه داده نرم افزار باید به طور موقت ارائه شود و یک نسخه از این داده ها باید در خارج از سرور ذخیره شود تا در صورت خرابی سرور، کار یا مسائل دیگر، داده ها بازیابی شوند.
  • از آنجایی که نرم افزار وب سایت می تواند با استفاده از سرور ip به شبکه دسترسی داشته باشد، توصیه می شود از همان IP یا یک نام منحصر به فرد برای سرور در سازمان DNS استفاده شود تا از بروز مشکلات ناشی از تغییرات شبکه جلوگیری شود. از این آدرس برای حذف محدودیت محل صرافی.
  • اگر می خواهید از یک سرور خارجی به نرم افزار وب سایت دسترسی پیدا کنید، باید یک آدرس منحصر به فرد یا آدرس IP ارائه شده توسط ISP خود ارائه دهید. در غیر این صورت، نرم افزارهای مبتنی بر وب فقط در شبکه داخلی موجود است.
  • همچنین در صورت فعال بودن ip، پورت فورواردینگ باید در محل مودم ساخته شود. پورت های فوروارد به شما این امکان را می دهند که از خارج از شبکه، به عنوان مثال اینترنت، به شبکه داخلی خود دسترسی داشته باشید. پورت استفاده شده توسط نرم افزار Web analog Plus پورت 80 می باشد.

یکی از بهترین نرم افزارهای حسابداری تحت وب در کشور نرم افزار حسابداری قیاس برای درخواست می توانید با شماره 61952-021 تماس بگیرید.

[ad_2]

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

تماس با ما