استارلینک را رها نکنید، ایلان از ماسک Circuit تات

[ad_1]

رئیس جدید آژانس فضایی اروپا (ESA) از رهبران قاره سبز خواسته است به Starlink در کنترل فضاپیما کمک نکنند. او هشدار داد که در صورت عدم ادغام، ایلان ماسک قوانین محل برگزاری را تعیین خواهد کرد.

جوزف اشباکر، رئیس جدید ESA، گفت که اروپا قصد دارد به ساخت سرویس اینترنت ماهواره ای Starlink کمک کند تا از فعالیت و رشد شرکت های اروپایی در فضا جلوگیری کند: “فضا از نظر فرکانس و مدار دارای محدودیت های متعددی خواهد بود.” دولت اروپا باید با یکدیگر همکاری کند. برای ایجاد فرصت های برابر برای شرکت های اروپایی برای رقابت عادلانه در بازار.”

اشباخر می گوید: «تنها یک نفر نیمی از ماهواره های فعال زمین را دارد. این شگفت انگیز است، و به این معنی است که او قوانین را تعیین می کند. بقیه جهان، از جمله اروپا، به اندازه کافی سریع واکنش نشان نداده اند.»

پرتاب موشک اسپیس ایکس

لوکزامبورگ نگران مدیریت استارلینک بر تاسیسات است

فرانتس فویت، وزیر اقتصاد لوکزامبورگ، نگرانی های مشابهی را در مورد فعالیت های Starlink ابراز کرد. وی گفت: برای اطمینان از استفاده ایمن از فضا باید قوانین جدیدی وضع شود. فایوت گفت: «ما افرادی مانند ایلان ماسک داریم که دائماً ماهواره ها و حتی تسلا را به دایره می فرستند. ما باید قوانین مناسب را رعایت کنیم. استعمار یا انجام کار مداوم در فضا یک نگرانی است.

استارلینک اخیراً مجاز به ارسال 40000 ماهواره در سراسر آلمان به اتحادیه بین المللی مخابرات (ITU) شده است. این شرکت قبلاً مجوز استفاده از 30000 ماهواره در مدار را توسط تنظیم کننده های ایالات متحده صادر کرده بود. ایلان ماسک قبلاً ادعا کرده بود که اسپیس ایکس قصد دارد 30 میلیارد دلار برای توسعه Starlink هزینه کند.

انجمن صنعت ماهواره سال گذشته تخمین زد که تعداد تولیدکنندگان هواپیما در جهان تا سال 2029 به بیش از 100000 خواهد رسید.

[ad_2]

Sam Mcknight

دانشجوی آماتور. مجموع ماون سفر. کارشناس مواد غذایی بیکن نرد. کارآفرین. فن آبجو. عاشق فرهنگ پاپ

تماس با ما