از بین بردن ایده های ابری ما مانند فکر کردن است

[ad_1]

ابر همه جا حاضر است: طبق گفته گارتنر، پیش‌بینی می‌شود که هزینه خدمات ابری در سال 2021 به 396 میلیارد دلار برسد و در سال 2022 با رشد 21.7 درصدی به 482 میلیارد دلار برسد. و تا سال 2026، گارتنر تخمین می‌زند که هزینه‌های آب و هوای عمومی بیش از 45 درصد از کل هزینه‌ها را به خود اختصاص دهد. استفاده از کسب و کار فناوری اطلاعات، از کمتر از 17 درصد در سال 2021.

اما شرکت‌ها در هنگام رقابت برای مهاجرت چقدر از مزایای ابر – و به طور بالقوه محدودکننده – درک می‌کنند؟ در یک تغییر، یک چشم‌انداز دشوار، تدارک کنونی تغییرات آب و هوایی در مقیاس بزرگ اجازه ترکیب حیاتی تغییر و حکمرانی را که سازمان‌های مدرن در نظر دارند، نمی‌دهد. در عین حال، با حرکت شرکت‌ها به سمت مسیر تحول دیجیتال، برنامه‌های کاربردی تجاری که از آنها استفاده می‌کنند در تمام پلتفرم‌ها در حال رشد هستند.

این بدان معناست که شرکت ها باید تفکر مبتنی بر ابر را بازنگری کنند و تجدید نظر کنند و در برخی از تصمیمات سرمایه گذاری تجدید نظر کنند. به عنوان مثال، کسب و کارهای بیشتر و بیشتری دیگر نمی خواهند در استفاده از یک شرکت نرم افزاری قفل شوند و بیشتر و بیشتر از نرم افزار منبع باز استفاده می کنند. افزایش تعداد خدمات نرم افزار ابری با فناوری منبع باز، مزیت های رقابتی را برای صاحبان شرکت های املاک ابری عمومی فراهم کرده است.

در نتیجه، تصویر خدمات ابری – و مسائلی که سازمان ها باید در نظر بگیرند – در حال تغییر است. در اینجا، ما به چندین ملاحظات زیست محیطی و آنچه سازمان ها باید در نظر بگیرند تا بیشترین بهره را از فضای ابری ببرند، می پردازیم.

فرض: انتقال به فضای ابری باعث کاهش هزینه ها و ارتقای امنیت می شود

دو بزرگترین استدلال برای انتقال به فضای ابری، فرصت‌هایی برای کاهش هزینه‌های کلی فناوری اطلاعات و بهره‌گیری از مدیریت امنیت بهتر است. با این حال، در حالی که امکان صرفه جویی در هزینه ها وجود دارد، بسیاری از اوقات، سازمان ها برای راحتی بیشتر هزینه می پردازند و هزینه ها می توانند جمع شوند. برای مثال، اگر زیرساخت‌های IT یکسانی داشته باشند، خدمات هواشناسی خارجی اغلب گران‌تر از خدمات خودگردان هستند. در فضای ابری، شرکت‌ها برای تبدیل‌ها، حذف‌ها و ساعت‌های کاری سریع پرداخت می‌کنند و این فرصت را دارند که راه آسانی را برای کاهش هزینه‌ها انتخاب کنند.

این منجر به بازگشت ابرها شده است: در سال 2019، IDC تخمین می‌زند که تا 50 درصد از خدمات آب و هوای عمومی به خانه یا فضای ابری خصوصی بازگردانده می‌شوند تا بهترین را برای کار خاص انتخاب کنند.

به عنوان یک امنیت، ابر کنترل بیشتری خواهد داشت که استفاده از آن راحت تر از محیط داخلی است. با این حال، وضعیت هوای عمومی می تواند دری را به روی امنیت بیشتر باز کند – امنیتی که سازمان کنترل کافی در آن نخواهد داشت. نظرسنجی اخیر IDC نشان داد که تقریباً همه شرکت‌ها نوعی از جرم و جنایت ابری را تجربه می‌کنند. این بدان معناست که کسب و کارها باید اهداف محیط امنیت فناوری اطلاعات خود را در هر منطقه ای از آب و هوا در نظر بگیرند و اندازه گیری کنند.

فرض: ارائه دهنده خدمات ابری بودن بهترین چیز برای کسب و کار است

اگرچه ممکن است ساده‌تر باشد، اما بسیاری از سازمان‌های پیشرو در صنعت متوجه می‌شوند که مدل طراحی جعبه یک ارائه‌دهنده ابر بزرگ، الزامات اولیه آن را برآورده نمی‌کند. سازمان‌های پیشرفته فناوری اطلاعات می‌توانند راه‌هایی برای بهبود ارزش و زمان عرضه به بازار با جابه‌جایی از ارائه‌دهندگان ابری و بین فضای ابری و داخلی پیدا کنند.

درک این نکته مهم است که “ارائه دهندگان ابری” به ارائه دهندگان اصلی خطوط هوایی ما محدود نمی شوند – با گذشت زمان تعداد بیشتری از ISV ها به خودی خود به ارائه دهندگان خدمات ابری تبدیل شده اند. به عنوان مثال، یک کاربر داده سطح بالا می تواند به عملکرد بالا، رفتار خوب و تنظیمات پیشرفته ای که در پیشنهادات مدیریت شده مبتنی بر ابر موجود نیست، تکیه کند. علاوه بر این، اگر کاربر پایگاه های داده پیشرفته از یک پایگاه داده منبع باز مانند PostgreSQL استفاده کند، به منطقه گروه پشتیبانی خود از ارائه دهنده خدماتی که شرکت پایگاه داده اساساً است، نیاز خواهد داشت، نه یک شرکت املاک و مستغلات که روی آن کار می کند. صدها برنامه و سرویس دیگر. امروزه، به لطف مقایسه جداسازی سرویس‌های ابری، سازمان‌ها می‌توانند کنترل بیشتری بر تحویل داده‌های ابری خود به دست آورند.

در نهایت، در حالی که معماری‌های ترکیبی می‌توانند هزینه‌ها را کاهش داده و انعطاف‌پذیری را افزایش دهند، ماهیت داده‌محوری کسب‌وکار امروزی چالش‌های بیشتری را به همراه دارد. انتقال فایل‌ها و پوشه‌ها دشوار و زمان‌بر است و حذف و بازیابی آن از سرویس‌های ابری بسیار دشوار است. فروشندگان مستقل ابری می‌توانند با حذف خدمات ابری که استقلال و سهولت پرداخت را از طریق رویکرد ابری-آگنوستیک ارائه می‌کنند، از کاهش هزینه‌ها حمایت کنند.

فرض: ابر یک محیط بالغ است که تغییر نخواهد کرد

ابر یکی از سریع ترین حوزه های استفاده از فناوری اطلاعات در سراسر صنعت است. اما در حالی که تحقیقات نشان می دهد که 92 درصد از محیط IT حداقل بخشی از فضای ابری است، بازار پذیرش آب و هوا هنوز در مراحل اولیه چیزی است که می تواند یک تغییر بزرگ برای همه باشد. به دور از چشم انداز بالغ و ایستا، فناوری ابر دائما در حال تغییر است.

یک تغییر قابل توجه در فناوری ابر در دهه گذشته، گسترش، کاهش هزینه محاسبات و زیرساخت است. توسعه ابزارها و استفاده از زبان های برنامه نویسی نیز ساده شده است، که به توسعه ابزارها اجازه می دهد تا از یک تخصص IT دور شده و به سازمان های دیگر گسترش یابد.

در نهایت، همانطور که آژانس های نظارتی از راحتی یک ابر واحد بهبود می یابند، تخصص آب و هوا در مناطق مختلف در میان فروشندگان مختلف گسترش یافته است. این ارائه‌دهندگان با نحوه ایجاد سرویس‌های ابری – مانند سرویس‌های مبتنی بر داده – که توسط زیرساخت‌های ابر عمومی جدا شده‌اند و زمینه مدیریت خدمات را تغییر می‌دهند، خلاق‌تر می‌شوند.

تکامل ابر: یک معادله

اگرچه رشد فوق‌العاده‌ای وجود داشته است و بحث‌های انرژی و ابری زیاد بوده است، اما هنوز در مراحل اولیه تکامل ابر است. چیزی که با ظهور سازمان‌ها از مراحل اولیه پذیرش آب و هوا در حال تغییر است این است که شرکت‌ها می‌خواهند در مدیریت تجدید نظر کنند، نه اینکه با یک فروشنده. محصول ابری باقی بمانند. این منجر به ترافیک آب و هوایی بیشتر می شود که شامل محموله های بیشتر لوازم خانگی و هوای عمومی می شود: بر اساس رفتار خرید کاربر نهایی ابری گارتنر در سال 2020، 76 درصد از پاسخ دهندگان از بیش از یک ارائه دهنده ابر استفاده می کنند.

فروشندگان مستقل جدید در این رویداد قدم گذاشته اند، چشم انداز را تغییر داده اند، تصویر خدمات مدیریت را تغییر داده اند تا نیازهای مشتری را منعکس کنند و تخصص بیشتری را در بستر ابری ویژه و منبع باز ارائه دهند. در نهایت، همانطور که خدمات ابری این فرآیند جداسازی را طی کرده و از معماری یکپارچه دور شده‌اند، محاسبات ابری به تعادل کنترل و راحتی تبدیل خواهد شد. کسب و کارها باید به این فکر کنند که از چه خدماتی از فروشندگان بزرگ ابر استفاده کنند و چه خدمات آب و هوایی را می توان با متخصصان مورد نیاز ارائه کرد.

این مقاله توسط Research، بازوی حقوقی MIT Technology Review ایجاد شده است. این توسط تحریریه MIT Technology Review نوشته نشده است.

[ad_2]

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

تماس با ما