ادعاهای بیکاری به پایین ترین سطح از سال کاهش یافت. قیمت کالاها کاهش یافت.

[ad_1]

اعتبار …جاستین سالیوان / گتی دلواب

سن خوزه، کالیفرنیا – کمتر از سه هفته طول می کشد، تمرکز بر شهادت یک فرد و ارائه جزئیاتی مانند برآوردهای مالی، جت های خصوصی، اطلاعات نادرست و سوء استفاده از شریک زندگی.

روز چهارشنبه، وکلای الیزابت هلمز، بنیانگذار آزمایش خون Theranos، دفاعیات خود را در مورد کلاهبرداری او به پایان رساندند. او آخرین شاهد بود و پس از گذشت هفت روز از جلسه، به سرعت شهادت خود را در مورد مسائل عدالت به پایان رساند.

“آیا می دانید که آنها حق دارند در مورد توانایی های ترانوس پاسخ صحیحی بدهند؟” از رابرت لیچ، دادستان کل و رئیس دادگستری ایالات متحده، در مورد سرمایه گذاران و مشتریان شرکت که منبع کلاهبرداری هستند، پرسید.

“البته” خانم. هلمز گفت.

پایان دفاعیات وی مرحله نهایی محاکمه را رقم زد که نزدیک به چهار ماه به طول انجامید و باعث شد تا مردم از هجوم فرهنگ سیلیکون ولی استقبال کنند. اماس. هولمز، 37 ساله، با 11 فقره کلاهبرداری شامل ادعاهایی که در مورد ترانوس به معامله گران و بیماران تحمیل کرده است، که در سال 2018 با شرمساری منفجر شد، مواجه است.

در مرحله بعد، قضات هر دو طرف باید قبل از ارائه اظهارات پایانی خود که از 16 دسامبر آغاز می شود، در مورد رویه هیئت منصفه به توافق برسند. سپس قضات دادگاه ابتدا در مورد این پرونده تصمیم گیری می کند، که برجسته است زیرا چندین رهبر فناوری با اتهامات جنایی روبرو هستند. . قیمت تقلبی است

نیما رحمانی، وکیل سابق دولت و رئیس دادگاه وکلای محاکمه ساحل غربی، در آن زمان گفت که خانم. دادگاه هولمز کند بود. او گفت که انتظار بیش از یک هفته در پایان شهادت و شروع بحث پایانی غیرعادی بود.

او گفت: «این کندترین آزمایشی بود که تا به حال درباره آن شنیده بودم.


در محاکمه الیزابت هلمز چه کسی چه کسی است

ارین وو

ارین وو📍 ارائه شده توسط سن خوزه، کالیفرنیا.

در محاکمه الیزابت هلمز چه کسی چه کسی است

ارین وو

ارین وو📍 ارائه شده توسط سن خوزه، کالیفرنیا.

کارلوس چاواریا برای نیویورک تایمز

الیزابت هلمز، بنیانگذار آزمایش حمام خون ترانوس، به دلیل دو فقره توطئه برای ارتکاب کلاهبرداری تلفنی و 9 فقره کلاهبرداری محاکمه شد.

در اینجا برخی از حقایق کلیدی ntawv cov cov

15 نوامبر 2021

مورد 1 از 9

اماس. شهادت هولمز دفاع او را بسیار مؤثر کرد. او به مدت هفت روز به دیگران به خرابی ترانوس و تجهیزات آزمایش خون آن اشاره کرد. او گفت که اظهاراتش نادرست است و معتقد است دستگاه Theranos کار می کند. او گفت که برخی از اطلاعات را در مورد ترانوس پنهان کرده است زیرا این یک تجارت مخفیانه بوده است. و او روی رامش بالوانی، دوست پسر سابق و شریک تجاری خود، که به گفته او مسئول گمانه زنی ها و مشکلات بیش از حد در آزمایشگاه Theranos بود، تمرکز کرد.

آقای. بالوانی که به سانی معروف است و حدود دو سال از او بزرگتر است نیز حکومت می‌کرد و از خانم سواستفاده می‌کرد. هلمز شهادت داد. او گفت که زمان، رژیم غذایی، ارائه شخصی و افرادی که می توانست ببیند را گزارش کرد. او همچنین او را مجبور به رابطه جنسی با او کرد.

وقتی از خانم سئوال شد که این موضوع چگونه بر کار او در ترانوس تأثیر گذاشت، خانم. هولمز گفت که تشخیص اینکه قدرت او از کجا شروع شده و کجا به پایان می رسد دشوار است. در پرونده حقوقی قبل از محاکمه، آقای. بالوانی این اتهامات را رد کرده است.

اما خانم هولمز همچنین به اشتباهات خود اعتراف می کند. او گفت که از افزودن آرم شرکت‌های داروسازی به شواهدی که برای بازرگانان ارسال کرده بود، متأسف است، که آنها را به این باور رساند که شرکت‌های دارویی فناوری Theranos را تایید کرده‌اند. naus laus zis. او همچنین گفت که از شیوه ای که باعث شده وال استریت ژورنال با محققان خصوصی و اقدامات قانونی علیه کارمندان سابق که با خبرنگاران صحبت می کردند، ارائه کند، متاسف است. و او گفت که اجازه داده است اطلاعات غیرمجاز در مقاله خوبی که فورچون در مورد آن پوشش می دهد منتشر شود.

اماس. هولمز بخشی از شهادت خود را با بیان افکار خود در مورد ارائه Theranos به سرمایه گذاران، بیماران و رسانه ها به پایان رساند.

او گفت: “من می خواهم تاثیر را نشان دهم.” “من می خواهم در مورد آنچه که این شرکت می تواند یک سال بعد، پنج سال بعد، 10 سال آینده انجام دهد صحبت کنم. آنها از امروز یا فردا یا ماه آینده خوشحال نیستند – آنها از تغییراتی که ما می توانیم ایجاد کنیم راضی هستند.”

همه اینها برای حمایت از دفاع از استدلال کلیدی است، همانطور که در اظهارات آغازین در سپتامبر بیان شد. اماس. وکیلش گفت که هولمز اشتباه کرده است. اما اشتباه او جرم نبود. آنها استدلال می کنند که او ساده لوح و جاه طلب است، اما هرگز قصد دروغ گفتن ندارد.

ترانوها خطای جنایت را نمی بینند. لنس وید، یکی از وکلای خانم هلمز، در سخنان افتتاحیه خود گفت: آنها آنها را بخشی از مسیر موفقیت می دانند.

وکلا در تحقیقات خود به دنبال برکناری خانم بودند. عفو هولمز آنها خاطرنشان کردند که Theranos معاملات محرمانه مختلفی را با شرکای خود که توافق نامه عدم افشای اطلاعات را امضا کرده بودند، افشا کرده است. آقای. لیچ به زمانی اشاره کرد که خانم. هلمز اجازه می دهد اطلاعات نادرست یا گمراه کننده در مورد Theranos برای بازرگانان و بیماران افشا شود.

خانم. وکلای هولمز به دنبال مداخله و ایجاد سردرگمی در مورد حقیقت پرونده بودند. آنها اعتبار سرمایه گذاران را به چالش کشیدند و سعی کردند ثابت کنند که قبل از سرمایه گذاری برای درک ریسک ها و پیامدهای صنعت ترانوس، باید تحقیقات بهتری در مورد Theranos انجام دهند. و آنها سعی کرده اند استدلال کنند که بیمارانی که ثابت کرده اند مزایای آزمایش فشار خون را از Theranos دریافت کرده اند، صلاحیت تفسیر آنها را ندارند.

ارین وو راهنمای کمک

[ad_2]

Jamiya Calhoun

دوستدار فرهنگ پاپ به طرز خشمگینانه ای فروتن. نینجاهای شبکه های اجتماعی بی عذرخواهی طرفدار الکل دردسر ساز.

تماس با ما
ما محتوای این سایت را با استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی تهیه می‌کنیم، اما توجه داشته باشید که استفاده از این محتوا باید با اندیشه و توجه به منابع دیگر همراه باشد.