اختلاف درگیری آلگری و موراتا در زمین (عکس)

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، یوونتوس روز گذشته در مرحله یک هشتم نهایی لیگ ایتالیا موفق شد جنوا را شکست دهد و با دو گل مقابل این تیم به پیروزی برسد.

شاگردان آلگری در طول بازی چندین موقعیت را از دست دادند که می توانست بیش از دو گل بعد از جنوا به آنها بدهد و این یکی از دلایل ناراحتی موراتا از صدا بود.

فوتبالیست اسپانیایی در جریان بازی ترسیده به نظر می رسید و به دلیل اعتراض به داور کارت زرد دریافت کرد.

در نهایت آلگری در آخرین دقیقه بازی تصمیم گرفت موراتا را از جای خود خارج کند و این اتفاق زمانی افتاد که یوونتوس با گل خوان کوادرادو همچنان پیش بود.

موراتا به دلیل درگیری با داویده بیراسکی مدافع جنوا از این وکیل کارت زرد گرفت و سرمربی ایتالیایی تصمیم گرفت او را از زمین مسابقه حذف و مویز کین را جایگزین او کند.

وقتی بازیکن اسپانیایی از صدایش خارج شد، آلگری دستی به شانه او زد و فریاد زد: “تو به آنها ضربه آزاد بزن!”

این موضوع موراتا را بسیار عصبانی کرد و او به رئیسش پاسخ داد که به او گفت که درگیری بیشتر خواهد شد و آن دو شروع به مشاجره روی زمین در مقابل همه خواهند کرد.

اگرچه آلگری در بحث بعد از بازی به این موضوع اشاره نکرد، اما به نظر می رسد ناکامی موراتا در این دیدار باعث ناراحتی دو طرف شده است.

یوونتوس در این بازی 70 درصد توپ را در اختیار داشت و در مجموع 27 شوت به سمت دروازه حریف زد که از این تعداد 12 شوت در تیرک دروازه بود.

اما گل اول این تیم مستقیما از روی کرنر توسط خوان کوادرادو، مدافع کلمبیایی به ثمر رسید تا عملکرد این تیم باورنکردنی به نظر برسد.

موراتا در این فصل عملکرد چندان خوبی نداشته و نتوانسته مربی و هواداران یوونتوس را راضی کند.

او قبل از بازی دیروز مقابل جنوا در بازی هفته گذشته مقابل سالرنیتانا موفق به گلزنی شد اما آخرین گل او در لیگ ایتالیا قبل از این بازی در هفته چهارم به میلان بازمی گردد که با تساوی 1-1 به پایان رسید.

[ad_2]

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما