آنچه از معرفی Google Pixel 6 & Zomit نیاز داریم

[ad_1]

تا کنون ، گوگل جزئیات زیادی در مورد تلفن های هوشمند سری Pixel 6 فاش کرده است. با این حال ، برخی از مشخصات پرچم بعدی این شرکت هنوز در وضعیت گیج کننده ای قرار دارد. به عنوان مثال ، قدرت کار پیکسل 6 چقدر خواهد بود و آیا گوگل شگفتی جدیدی در افشای آن خواهد داشت؟ در این مقاله ، ما هر آنچه را که باید درباره راه اندازی رویداد Google Pixel 6 بدانیم ، بررسی می کنیم.

بازگشت به تلفن های مهم

به گفته Anget ، برخلاف رهبری قبلی خود ، گوگل معرفی اولیه خانواده Pixel 6 را معرفی کرده است. گوشی پرچمدار بعدی گوگل در دو مدل Pixel 6 و Pixel 6 Pro رونمایی می شود. هر دوی این محصولات دارای بدنه های شیشه ای هستند که این امر آنها را به یکی از مهمترین محصولات بازار امروز تبدیل کرده است. تحقیقات اینترنتی همچنین از دوربین های بهتری در این محصولات استفاده کرده است که عملکرد بهتری را در نور کم ارائه می دهند. اگرچه پشتیبانی از شبکه های 5G عمر باتری را افزایش می دهد ، اما گفته می شود با هر قیمت گوشی Pixel 6 ، می توانید تا یک روز با آنها کار کنید.

در پرچم بعدی Google از نام مالک Google به عنوان تانسور استفاده می شود. این شرکت هنوز مشخصات تانسور را تأیید نکرده است. اما این اولین سفارشی است که توسط گوگل توسعه یافته است. ویژگی های بی سابقه تراشه های امروزی به خط هوشمند جدید گوگل اضافه می شود ، به دلیل نبوغی که در قدرت تراشه تنسور تعبیه شده است ، از جمله فیلمبرداری زنده.

تراشه تنسور گوگل 6 پیکسل

بله ، گوگل هنوز اطلاعات کامل در مورد مشخصات گوشی های سری Pixel 6 را منتشر نکرده است. جزئیات دقیق پرچم های جدید شرکت باید در زمان ارائه اعلام شود. البته با داده های روی کاغذ ، امکان مقایسه دقیق نقاط قوت و رقبای این تراشه وجود ندارد.

مقالات مرتبط:

علاوه بر این ، او افشاگری اخبار فناوری بهنام است سلس بلس، صفحه آگهی Verhaus Carphone را که اطلاعات مفیدی در مورد تلفن های سری Pixel 6 ارائه می دهد ، به اشتراک بگذارید. بنابراین ، انتظار می رود Pixel 6 با Galaxy S21 و iPhone 13 وارد رقابت مستقیم شود. این محصول از صفحه نمایش 6.4 اینچی با پشتیبانی از نرخ تازه سازی 90 هرتز بهره می برد.

دوربین اصلی این گوشی 50 مگاپیکسل و دوربین فوق عریض آن 12 مگاپیکسل خواهد بود. پیکسل 6 پرو همچنین دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی با رزولوشن جدید 120 هرتز خواهد بود. این مدل ها همچنین مجهز به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی ، سنسور 12 مگاپیکسلی برای لنز واید و سنسور 48 مگاپیکسلی برای دوربین تله فوتو خواهند بود. از دیگر انتظارات Pixel 6 Pro می توان به پشتیبانی از شارژ سیمی 30 وات ، شارژ بی سیم 23 وات و قابلیت شارژ بی سیم برای شارژ هدفون و سایر دستگاه ها اشاره کرد.

داده های خرده فروشان نشان می دهد که عملکرد تراشه تنسور در مقایسه با پیکسل استاندارد 5 تا 80 درصد بهبود یافته است. اما مهمترین قسمت این تراشه خاص در عکاسی است. گفته می شود گوگل چندین دستگاه جدید مبتنی بر هوش مصنوعی را برای دوربین بعدی خود معرفی می کند. به عنوان مثال ، می توان به پاک کننده ها برای حذف نور اضافی و چشم بند برای تشخیص چهره انسان در عکاسی اشاره کرد. البته این ویژگی ها قبلاً در گوشی های شرکت هایی مانند سامسونگ ارائه شده است ، اما اکنون برای اولین بار این ویژگی ها را در گوشی های گوگل پیکسل خواهیم دید. همچنین ممکن است عملکرد این ویژگی ها ، به لطف قدرت تراشه تنسور ، بهتر از رقبا باشد.

بر خدمات و پشتیبانی تمرکز کنید

گوگل پیکسل 6

این احتمال وجود دارد که فروش پیکسل 6 بیشتر از مدل های قبلی پرچم های گوگل باشد. مارک لی ، گوگل اعلام کرده است که با ادغام بسیاری از سرویس های محبوب خود که بخشی از سرویس PixelPass هستند ، دارندگان Pixel 6 قادر خواهند بود از همه این خدمات با هزینه ماهانه استفاده کنند. خدماتی که دارندگان Pixel 6 می توانند با هم استفاده کنند شامل PlayStation Cloud ، Google One ، سرویس GoogleFa یا YouTube Music و YouTube Premium است. به این ترتیب ، گوگل هر آنچه را که کاربر نیاز دارد در یک اشتراک ارائه می دهد.

مقالات مرتبط:

در یکی از صفحات Carrefour Verhaus ، بیان شد که گوگل حداقل پنج سال به روز رسانی امنیتی را برای دارندگان Pixel 6 منتشر می کند. در حال حاضر اکثر شرکت های تولید کننده تلفن های اندرویدی بین سه تا چهار سال امنیت محصولات خود را تامین می کنند. به این ترتیب ، گوگل از نظر پشتیبانی نرم افزاری به اپل نزدیکتر است. البته ، ما هنوز نمی دانیم که آیا به روزرسانی عمده اندروید در این زمان منتشر می شود یا فقط قصد دارد وصله های نرم افزاری را کار کند.

هزینه و زمان تحویل

شکی نیست که قیمت پیکسل 6 نسبت به مدل قبلی این گوشی افزایش بیشتری خواهد داشت. لازم به ذکر است که پیکسل 5 یک تلفن باور نکردنی است. اما پیکسل 6 همه چیز خواهد بود. بنابراین ، قیمت مدل Pixel 6 Pro مطمئناً بالاتر از مدل مدرن این محصول است.

گوگل پیکسل 6

یکی از کاربران Reddit از مارک آلمانی برچسب قیمت پیکسل 6 را 750 دلار مشاهده کرده است. وب سایت OneTodys Design همچنین قیمت پیکسل 6 پرو را 1050 دلار اعلام کرده است.

اگر گوگل تصمیم بگیرد قیمت گوشی های سری Pixel 6 را کاهش دهد ، به نظر می رسد که رقبای آن برخی از بسته ها از جمله شارژر را حذف می کنند. با این حال ، هیچ خبر موثقی در مورد حذف شارژر از تلفن جدید گوگل در دست نیست و گفته می شود که در جعبه این محصول یک شارژر USB-C وجود دارد.

طبق گزارشات فعلی ، انتظار می رود پیکسل 6 در 25 اکتبر (3 نوامبر 1400) منتشر شود. همچنین شایعه شده است که پرچم بعدی گوگل در بسیاری از نقاط جهان در دسترس خواهد بود ، در حالی که شرکت Pixel 5a تنها در ایالات متحده و ژاپن به دلیل در دسترس بودن کم فروخته شد. شواهد نشان می دهد که گوگل قصد دارد Pixel 6 را در نقاط بیشتری از جهان عرضه کند.

منتظر شگفتی های زیاد نباشید

گوگل پیکسل 6

بعید است گوگل به جز گوشی های جدید سری Pixel 6 و دستگاه های مرتبط با نرم افزار از ویژگی های دیگر رویداد آینده رونمایی کند. علاوه بر این ، تجارت گوگل اخیراً روی گوشی های جدید این شرکت متمرکز شده است.

البته ، نمی توان گفت که عدم توانایی در ارائه ابزارهای جدید. هدست Pixel Buds بیش از یک سال پیش معرفی شد و علاوه بر این ، مدتی است که خبری از به روزرسانی WiFi نیست.

علاوه بر موارد تبلیغاتی ، امکان ارائه خدمات یا تغییرات جدید در این وضعیت وجود دارد. با معرفی سرویس “Pixel After” ، گوگل به کاربران این امکان را می دهد تا خدمات بیشتری با قیمت بالاتر ، مانند داشتن فضای ذخیره سازی بیشتر در فضای ابری دریافت کنند.

نظر شما در مورد پرچم بعدی گوگل پیکسل چیست؟

[ad_2]

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما