آنچلوتی ما قدرت پیروزی داریم، سرنوشت بارسا مهم نیست

[ad_1]

کد خبر: 1796828/29 ib

زمان: 02:20 قبل از ظهر
1400/09/17 در حب

بازدید: 4,225 ib

کریم به دربی می رسد

برای سرمربی ایتالیایی رئال مادرید نتیجه بازی فردا بارسا و بایرن مشکل ساز نیست و او فقط روی تیمش تمرکز کرده است.

به گزارش “ورزش سه”، امشب در گروه D لیگ قهرمانان اروپا مهمترین دیدار رئال مادرید و اینتر برای تعیین تکلیف این تیم است که با برتری 2-0 رئال مادرید به پایان رسید و آنها به تیم اصلی صعود کردند. تونی کروس در دقیقه 17 و مارکو آسنسیو در دقیقه 79 برای رئال مادرید گلزنی کردند، در حالی که اینتر در 64 دقیقه با آزادسازی نیکولو بارلا، 10 نفره بازی کرد.

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال در پایان بازی گفت: ما کیفیت و انرژی لازم برای قهرمانی در لالیگا را داریم و می توانیم مدعی قهرمانی در لیگ قهرمانان باشیم. من معتقدم که می توانیم با هر تیمی در اروپا رقابت کنیم. شاید از نظر فشار و دفاع تیمی بهتر از ما باشد اما ما هم تیم قدرتمندی هستیم و نقاط قوت خود را داریم. رئال تیمی با تجربه است و همیشه یکی از مدعیان لیگ قهرمانان اروپا بوده است.

مورد علاقه حذف بارسا از لیگ قهرمانان:مهم نیست فردا در بازی بایرن و بارسا چه اتفاقی می افتد و بارسا به لیگ اروپا می رود یا تا یک چهارم پایانی. مهم این است که امشب برنده شویم و به گروه اول صعود کنیم. البته بازی را تماشا کنید و سپس باید منتظر قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی باشیم.

موقعیت فوق العاده: « در برخی از بازی های امشب پرس خوبی نداشتیم اما از هر نظر در شرایط خوبی قرار داشتیم. ما از رقیب نمی ترسیم و تیم هایی را در سطح بسیار بالایی می بینم. من به ویژه خوشحالم که کاغذ را تمیز کرده ایم و روی پیشگیری تمرکز کرده ایم. این تیم واقعاً ارزشمندی است.»

بهترین بازیکن مودریچ در زمین در 36 سالگی: البته مودریچ از این سن نیاز به استراحت دارد و اکنون 5 روز تا بازی بعدی فرصت داریم. من معتقدم لوکا می تواند به خوبی در خانه استراحت کند و فوتبال بیرون از خانه بسیار آسان و حرفه ای است. مودریچ عالی است، اما من نگاه ویژه ای به کاماویگا و فد والورده نیز دارم. هر دو خوب بازی کردند و تعهد زیادی به تیم داشتند.»

شرایط بنزما برای دربی یکشنبه:یوویچ امشب خیلی خوب کار کرد و یکی از مهره های خط حمله بود. ما تا روز دربی وقت داریم و باید ببینیم کریم چطور خواهد بود.” که او به اتلتیکو حمله خواهد کرد.”

[ad_2]

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.

تماس با ما