آتلانتیس با Foxconn، Bamoo و Wimo برای توسعه Auto Technology تات

[ad_1]

گروه آتلانتیس همکاری خود را با چندین شرکت اعلام می کند. هدف از این مشارکت ها کاهش قیمت تمام شده محصولات آتلانتیس و بهره مندی از فناوری های جدید است. گروه فناوری Hon Hai که بیشتر با نام فاکسکان شناخته می شود، توسط Wimo و Bamoo پشتیبانی می شود.

با امضای قرارداد، شرکت چینی فاکسکان مسئول تامین تراشه های پردازنده مورد نیاز آتلانتیس و سایر مشتریان شخص ثالث است. به گفته کارلوس تاوارس، این ادغام منجر به تولید چهار تراشه خواهد شد و 80 درصد از نیازهای گروه آتلانتیس را برآورده می کند.

آقای. تاوارس معتقد است که اصلاح محصولات جدید با کاهش پیچیدگی در کنار ساده‌سازی زنجیره از مزایای این تراشه‌ها خواهد بود. علاوه بر این، فاکسکان سیستم‌های مبتنی بر هوش مصنوعی را برای وسایل نقلیه گروه آتلانتیس توسعه خواهد داد.

در زمینه فناوری خودرو، آتلانتیس ویمو را برای مشارکت انتخاب کرده است. اکنون که این شرکت در حال گسترش همکاری خود است، می خواهد از تجربه Wimo در صنعت خودرو برای انتقال تجربه به مهندسان خود استفاده کند.

waymo-jaguar-autonomous-i-pace

علاوه بر این، آتلانتیس در حال همکاری با Bamoo برای توسعه بیشتر پلت فرم STLA AutoDrive است. این پلتفرم پیشرفته به شما امکان می دهد وسایل نقلیه سطح 2، سطح 2 و سطح 3 را رانندگی کنید. آتلانتیس می گوید این پلتفرم از به روز رسانی نرم افزار از راه دور پشتیبانی می کند.

Stlantis چند ملیتی نیز شامل پرداخت برای خدمات خودرو می شود. این گروه نوپا همچنین از برنامه ریزی برای تعیین هزینه بر اساس مسافت خبر داده است. همانطور که می توانید حدس بزنید در این طرح هزینه با توجه به هزینه رانندگی پرداخت می شود.

گونه Stalantis در یک نگاه

آتلانتیس قصد دارد تا سال 2026، 4 میلیارد یورو (4.5 میلیارد دلار) درآمد سالانه از نرم‌افزار و خدمات تولید کند. گروه‌های اصلی رانندگان انتظار دارند تا سال 2030 درآمد به 20 میلیارد یورو (22.5 میلیارد دلار) افزایش یابد.

ناگفته نماند که تویوتا قبلا خدمات اشتراک ماهانه مدل Tundra 2022 را ارائه کرده است. مشتریان جدید و مدرن با پرداخت هزینه ثبت نام می توانند به طیف گسترده ای از خدمات دسترسی پیدا کنند.

[ad_2]

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما